Masažni stol Stilista

Kdo je tukaj
Tukaj je 5 gostov online.

O podjetju

Spletno trgovino Masazni-Izdelki.si upravlja podjetje

Trgovina Showroom.
Pohorska 9, 2000 Maribor

D. št.: 65092740001


Email: info@masazni-izdelki.si

Naročanje

Spletna trgovina Masazni-Izdelki.si uporabnikom interneta omogoča nakupovanje artiklov. Naročeno blago bomo odposlali praviloma najkasneje v roku navedenem ob posameznem artiklu. Navedeni rok začne teči pri prejemu naročila do 12. ure še isti dan, sicer pa prvi delovni dan po prejemu naročila. Masazni-Izdelki.si sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. Kupec lahko naročilo prekliče v roku 24ur od prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po izteku roka, preklic naročila ni možen.
Podjetje lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti tudi zavrne. Prosimo, preberite si tudi poglavje Dostava in plačilo. Ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod pogodbe(računa), kopija in elektronsko naročilo pa bo shranjeno na sedežu podjetja, potrošnik pa ima dostop do kopije pogodbe in naročila z pisno zahtevo.

Vračilo blaga

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov. Kot kupec imate pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga na naslov info@masazni-izdelki.si. Sporočilo je pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Prejeto blago nam morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 30 dneh, potem ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago nam morate vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno.. V kolikor bodo ti pogoji izpolnjeni, bomo kupcu vrnili kupnino, takoj ko bo to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe! Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo Masazni-Izdelki.si pričakujemo vaše sporočilo na naslov info@masazni-izdelki.si.

Reklamacije

Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom, ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija, tako, da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti ponudnika na elektronski naslov info@masazni-izdelki.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja . Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Garancija

Garancija za vse masažne izdelke velja 12 mesecev od dneva nakupa.

Pomoč pri naročanju

Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Za naročilo je potrebna predhodna registracija!
Izdelek lahko iščete po skupinah izdelkov v levem stolpcu - Prodajni program. Preprosto izberete želeno kategorijo.
V srednjem delu zaslona se prikažejo izdelki iz izbrane kategorije. S klikom na ime ali sliko izdelka se odpre nova stran, kjer je izdelek obširno opisan in kjer lahko slike tudi povečate.

Z gumbom 'V košarico' dodajate željene izdelke za nakup v košarico. Po izbranih izdelkih, ki ste jih med tem dodali v košarico pritisnete gumb 'Blagajna', kjer izberete način dostave. Prav tako lahko zamenjate naslov, če le ta ni enak vašemu prijavnemu. S klikom na gumb 'Nadaljuj z blagajno'v korakih 2 in 3 preverite vaše podatke, poštnino, skupno ceno in z gumbom 'Potrdi' potrdite vaše naročilo. Nakup je uspešno zaključen.

Pregled naročila:
V rubriki Prijava izpolnite vsa zahtevana polja. V rubriki Informacija o dostavi izberete način dostave in plačila, glede na izbrane izdelke v košarici: Težo izberite po svoji presoji, seveda pa npr. masažni stol ne spada v kategorijo do 2Kg.

Potrditev naročila lahko vidite skupni strošek vseh izdelkov, vključno s poštnino. Izdelke v košarici lahko še vedno popravljate, tako, da se z gumbom 'Uredi' vrnete na stran Košarica.

Nakup zaključite s potrditvijo, klikom na gumb 'Potrdi'. Čez nekaj trenutkov boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli pri vnosu v polje E-mail, prejeli sporočilo o opravljenem naročilu. Od tega trenutka je začel teči 24 urni rok, v katerem lahko naročilo prekličete, če pa bi želeli spremeniti naročilo, nam to spremembo sporočite po elektronski pošti na info@spiritus.si. Po tem roku je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Naročilo(pogodba) je shranjena na sedežu podjetja, naročnik pa ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

Spletne cene velja za vse registrirane kupce spletne trgovine www.masazni-izdelki.si . Registrirani kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.masazni-izdelki.si . Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici oz. mimo spletne košarice.
Če Redna cena pri izdelku ni objavljena, ne omogočamo nakupa mimo spletne košarice.

 

Pritožbe in spori

 

 

Masažni-izdelki.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Lux4kids & boombo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi G-ring ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Masažni-izdelki.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Nazaj

LiveZilla Live Help